La Newsletter International #1

Discover the first newsletter by France Télévisions Publicité International
 
 
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / FRANCE / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
 
Reach your audience with the world-renown French Open !
 
 
       
Roland-Garros is the 1st clay court tennis championship event in the world, and is the leading Grand Slam tournament in terms of renown amongst tennis fans.
 
33 million television viewers watched the 2017 edition on France Télévisions. This year, the tournament will take place from May 27 to June 10.
 
 
 
 
 
Travel with our programs dedicated to discovery

 
 
 
France Télévisions programs are ideal to reach a curious and passionate audience. Did you know that 33% of our TV viewers are frequent travelers ?
 
 
 
   
 
 
 
/ / / / / / / / / / / / / / / / / WORLDWIDE / / / / / / / / / / / / / / /
 ​

Mon Horizon Rêvé*, an exclusive production on TV5MONDE for Emirates

 
*My dream horizon
 
 

Discover our collaboration with Emirates to create an original short program combining a TV and Digital presence. 10 international influencers describe their inspirational stories and their favorite destinations around the world to allow the viewers to escape and make them want to visit these destinations.

 
 
 
 
Increase your global coverage in Europe
 
 
 
Our offer can also be complementary to an English speaking-channel.

By adding our channels to CNN, the global coverage rises by 60% because they can target individuals you would not be able to reach with channels only broadcasting in one language. (Ipsos, Affluent Europe Q2 2017).

 
 

France Télévisions Publicité Inter Océans – SAS au capital de 40 000 € SIREN 420 609 984 RCS Nanterre TVA intracommunautaire FR 32 420 609 984.



Les dernières actualités

FranceTV Publicité lance ses offres de placement de produit nouvelle génération en partenariat avec Mirriad

FranceTV Publicité poursuit sa stratégie d’innovation en continu et lance, en partenariat avec ...
En savoir

France 2 lance le programme court « Mon déclic nature » parrainé par Volvo Car France, avec FranceTV Publicité

France 2 diffuse chaque week-end vers 20h50 "Mon déclic nature", un nouveau programme dédié à ...
En savoir

La Newsletter Outre-Mer #16

Tous les mois, découvrez la Newsletter by FranceTV Publicité Outre-Mer
En savoir

FranceTV Publicité élue « Régie de l’année 2019 » parmi les 76 régies du marché publicitaire

FranceTV Publicité a reçu hier soir le Grand Prix de la « Régie de l’année 2019 » à ...
En savoir