La Newsletter International #3

Discover the first newsletter by France Télévisions Publicité International
 
 
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / FRANCE / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
 
Always think FranceTV Publicité to reach
the French audience !
 
 
       
FranceTV Publicité has just been voted « Advertising sales house of the year 2018 » by advertisers in the CB News/Harris Interactive study for the Grand Prix des Médias in France.

 
 
 
 
New programmes on France Télévisions = New advertising opportunities !

 
 
 
France Télévisions offering is watched by 50% of the population every day, and by 90% of the population every month ! Check out our new programmes and advertise on the strongest television network in France ! 
 
 
 
   
 
 
 
/ / / / / / / / / / / / / / / / / INTERNATIONAL / / / / / / / / / / / / / / /
 ​

International TV Channels have untapped audiences waiting for advertisers

 
 
 

What makes international TV viewers unique in Europe ? Globalwebindex reveals through a study interesting facts about INTV viewers set of attitudes and behaviors.

 
 
 
 
New on FRANCE 24 media platform : brand content opportunities for tourism entities
 
 
 
2 new programs on cultural heritage and cooking will be soon on air and online. Do not hesitate to contact us if you have other specific needs for brand content opportunities.
 

 
 

France Télévisions Publicité Inter Océans – SAS au capital de 40 000 € SIREN 420 609 984 RCS Nanterre TVA intracommunautaire FR 32 420 609 984.



Les dernières actualités

Crédit Mutuel X FranceTV Publicité

Hier matin, les skippers Ian Lipinski et Adrien Hardy ont remporté la Transat Jacques Vabre à ...
En savoir

La Newsletter Warner Media

FranceTV Publicité X Warner Media
En savoir

Le QRP remporte l’OR

A l’heure de l’infobésité, de l’adblocking et de l’hyperchoix, la brand safety devient un ...
En savoir

#ROITV Communiqué SNPTV

La TV, premier média sur les critères d’efficacité sur les ventes
En savoir